fredag den 25. april 2014

Rulleskøjtetur ved Amager strand

Fundet i sandet, ved vandet, på stranden

Jeg fik mig endnu en god lang tur på rulleskøjter i dag.. Det var lidt af en udflugt faktisk.
Jeg har haft lyst til, længe, at tage ind til Amager strand og rulle lidt rundt.. Alle der omtaler rulleskøjte ruter siger, at det skulle være, et godt sted at køre..
Det var det helt bestemt også... På de 12 km, det blev til, endte jeg med, at køre lidt i cirkler. Men det gjorde mig egentlig ikke så meget, stibelægningen derinde er enormt rar at køre på.. Broerne og asfalten ude ved Amager strandvej er lidt en anden sag, men det kan man nok ikke tillade sig at klage over ;)
Jeg havde en rigtig god tur.. Igen i rigtig godt vejr. Jeg kunne absolut, ikke følge med den speedskater, jeg mødte derinde.. Han havde godt nok fart på, og han lignede en, der hyggede sig gevaldigt. ^^
Det gjorde jeg nu også, omend i et lidt andet tempo. Jeg fandt ud af, at der findes en Ben&Jerrys is med peanutbutter.. O_O Den var lækker! (Jeg er ved, at få en lidt farlig smag for peanutbutter, tror jeg.)
Og så, så jeg en masse spændende ting.. Blandt andet en fyr, der kite surfede, på et skateboard...

Øresundsbroen i horisonten

Og udsigten selfølgelig...
Det har nu alt i alt været en rigtig rar tur.

Udsigt fra Amager strand.

Jeg sluttede af med at gå en tur i sandet, på bare tær, hvor jeg fandt en lille håndfuld muslingeskaller og sneglehuse, jeg tænke kunne bruges, til lidt krea projekter.
Der var nogle enormt smukke småting imellem... :)

Amager strand på rulleskøjter.

- Lærke / Æ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar